? ??????????????Live, Love, Laugh? ????? ?? ???Rating: 4.6 (14 Ratings)??7247 Grabs Today. 30801 Total Gra
bs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????You Have My Heart (New)? ????? ?? ???Rating: 4.5 (30 Ratings)??6198 Grabs Today. 26831 Total Grabs. ??????Previ BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, March 29, 2010

Siriusly, unbelievable ! !

Dalam sibuk2 prepare text utk presentation esok (29/03/2010) sempat lagi rayau2 dalam FB cari2 semua kenalan zaman sekolah...ramai yg telah ku temui...alhamdulillah, smua still kenal diriku walaupon zaman sekolah dulu boleh kira dgn jari j sahabat2 yg sudi jadi teman sejati...huhu..Dalam merayau2 dan mencari2 suddenly sombody add me...katanya kawan karib aku..tp aku plak yg x cam...haha...yela dah bertambah lawa sampai x cam hehe...selepas beberapa msj, mmg compem die kawan karibku yg dah lama lost contect...sbb terlalu excited aku lawat n tengok2 profile dia...suddenly i notice something 'status : married'...

mulanya aku ingat die sj2 letak, aku pon beranikan diri bertanya...tbe2 aku dpt kejutan hebat...kawan karibku ini dah nikah awal tahun 2008...dah 2 tahun pon usia rumah tangganya...at 1st i tought its ok...ramai j kawan2 yg dah kawin n x sempat jemput coz lost contect...aku teroskan membelek2 profile sahabatku smpai terhenti tugasan mpw utk sementara haha...utk seketika mataku tertumpu pada 1 gambar...cute sgttt!!..aku pon tnye 'siapa nie?'...huhu belum sempat kejutan tadi hilang, aku dapat plak serangan kedua...boleh sakit jantung nih...guest what?? kawan aku dah ada baby sorang !!! 1tahun 4 bulan....aaaaaaa really i cant believe it...

at that time bile tahu die dah kahwin n dah ade ank, aku rasa happy sgt2, tp dalam masa yg sama aku sedih nth kenapa, tanpa ku sedari kolam mataku mulai banjir huhu..air mata mulai membasahi pipi tanpa ku tahu sebabnya...baru kini ku faham kenapa suatu masa sblom ni syafa pernah ungkapkan kata2 sedih sdangkan semua yang lain happy...masa tu aku pelik dgn perasaan syafa, tp skang aku faham..hmm mmg sdeyh wlopon happy..hehe..sorry yek syafa selit2 nama hehe...


urmm xpe2, bkn rezeki ku nk rasa nasi minyak diorang :( ... waaaa sdeyh2...



comelnye...





huh ade iras mat saleh..hehe..




Sweetnye... but still i cant believe!! haha

( my second heart attact)




anyway buat mu sahabat,



didklah anak2mu dengan ilmu2 agama agar kehidupanya di masa akan datang sentiasa dalam redho Allah
jadilah seorang isteri yang solehah disisi suamimu dan seorang ibu mithali buat anakmu...
semoga kehidupanmu dalam redho Allah selalu
semoga masjidmu kukuh dunia akhirat
ku doakan agar dirimu bahagia selalu disisi suami dan permata hati tercinta..

2 comments:

SaHaBaT-mU said...

pergh!!!mmg best!!thanks a lot my friend!!!luv u so much..nnt b4 ko fly ke US mai la kday aku dlu na..k,gud kuck 4 ur presentation tmorow..

capa said...

umai..da fhm kn nape kite sedih mase umai ckp hr tu..kite sedih gembira la..huhu..terharu..btw, semoga kekal selama-lamanya!! amin.. :)